شروع پردازش سفارشات از ۵ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود

من یک طراحم

من یک طراحم

۱۳۹۹/۵/۲۵

در این مطلب راهنمایی جامعی در مورد خدمات منحصر به فردی که چاپچی به طراحان یا هر شخص یا مجموعه‌ای که بخواهد محصولات را با برند اختصاصی ارائه دهد انجام می‌دهیم.

ادامه‌ مطلب
قالب طراحی محصولات پنل طراحان

جهت راحتی شما قالب طراحی کلیه محصولات پنل طراحان در این راهنما قرار داده شده است.

ادامه‌ مطلب
مراحل اضافه کردن محصول (طرح) به فروشگاه

پس از ایجاد فروشگاه و اعمال تنظیمات آن حالا نوبت به اضافه کردن طرح‌ها و محصولات می‌رسد. در این راهنما به شرح این مراحل می‌پردازیم.

ادامه‌ مطلب
چگونه سفارشات ثبت شده در فروشگاه با دامنه اختصاصی را جهت پردازش ارسال کنیم؟

در این مقاله نحوه ارسال سفارشاتی که در فروشگاه‌های اختصاصی ثبت می‌شوند را به سیستم چاپچی جهت پردازش شدن توضیح می‌‌دهیم.

ادامه‌ مطلب
نحوه استفاده از API چاپچی

با استفاده از API چاپچی می‌توانید قابلیت‌های یک چاپخانه کامل را درون سیستم نرم‌افزاری خود بگنجانید. این قابلیت جهت سایت‌های فروش اینترنتی بسیار ایده‌آل می‌باشد به این دلیل که کل فرآیند ثبت شدن سفارش توسط مشتریان تا ارسال بسته سفارشی به صورت کاملا اتوماتیک قابل انجام خواهد بود.

همچنین برنامه‌نویسان می‌توانند با قابلیت‌های API اقدام به نوشتن سیستم‌هایی جهت ارائه محصولاتی خاص نمایند، مثلا سیستمی که تصاویر اینستاگرام کاربر را دریافت و بر روی محصولاتی مانند عکس، شاسی، تیشرت، ماگ یا ... عرضه می‌کند. استفاده از API چاپچی کاملا رایگان و بدون هزینه می‌باشد، وقت آن است که ایده‌های خود را بدون هیچ هزینه‌ای به واقعیت تبدیل نمایید.

ادامه‌ مطلب
تنظیمات کامل فروشگاه‌های اختصاصی

موقع ایجاد فروشگاه اختصاصی یک سری اطلاعات اولیه از شما دریافت می‌گردد، اما تنظیمات کامل فروشگاه همانند واترمارک‌ها، لوگوها، لیبل پستی، درگاه پرداخت و ... در تنظیمات کامل فروشگاه قابل انجام می‌باشد. در ادامه به توضیح کلیه تنظیمات قرار داده شده در پنل می‌پردازیم.

ادامه‌ مطلب
نحوه ایجاد فروشگاه اختصاصی

نحوه ایجاد فروشگاه اختصاصی در چاپچی به سادگی چند کلیک می‌باشد. در این مطلب این مراحل را قدم به قدم با یکدیگر پیش می‌رویم تا فروشگاه مورد نظرمان را ایجاد نماییم.

ادامه‌ مطلب
نحوه ثبت سفارشات غیر سیستمی توسط نمایندگان

سفارشاتی که به صورت سیستمی توسط سیستم فروشگاه‌ساز چاپچی یا API در سیستم ثبت می‌گردند به صورت اتوماتیک در سیستم ثبت می‌شوند. در ادامه به نحوه ثبت سفارشاتی که به نحوی به سیستم چاپچی به صورت اتوماتیک متصل نیستند (مانند فروش در صفحه اینستاگرام یا ...) را توضیح می‌دهیم.

ادامه‌ مطلب